Avatar billede weevil_dk Nybegynder
12. marts 2008 - 16:05 Der er 2 kommentarer

Clear: both Virker ikke i IE7

Hey Eksperter

Jeg sidder med en hjemmeside, lavet i Divs, der alle floates til venstre, den sidste div ligger uden for min wrapper.. fordi den er 100% i width, og min side kun er 900px centreret!

I firefox virker siden som den skal og diven vises i bunden af siden, men i IE 7 ligger Indhold siderne (hvis de bliver lange nok) sig oven på min bottom div!

Jeg har prøvet med følgende:

#bottom {
    position: relative;
    height: 46px;
    width: 100%;
    border: 0px solid #000000;
    background-image: url(../billeder/bottom_bg.jpg);
    background-repeat: repeat-x;
    padding: 140px 0px 0px 0px;
    text-align: center;
    color: #444444;
    font-weight:normal;
    text-decoration:none;
    font-family: verdana, arial, sans-serif;
    font-size: 10px;
    float: left;
    clear: both;
    display:block;
    display:inline-block
}

Har i nogle ideer til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede hresben Nybegynder
13. marts 2008 - 18:49 #1
Det ville være nemmere hvis du postede din html-fil og gav et link til din css-fil.
Start med at fjerne:
display: inline-block
Avatar billede olebole Juniormester
13. marts 2008 - 19:08 #2
<ole>

'clear:both' virker fint - men det kommer anpå, om den bruges korrekt  ;o)

Som hresben anfører, ville lidt kode gøre godt (og helst i form af et link til siden) - men det er ikke sikkert, du skal fjerne 'display:inline-block'.

/mvh
</bole>