Oprette et objekt i Unity
Jeg har brug for at oprette et simpelt objekt i udviklingsværktøjet Unity (www.unity3d.com). Jeg har brug for at oprette et objekt, for at jeg kan få tilgang til et mesh, så jeg kan tegne det grafiske element.Jeg har lavet klasser i hhv. javascript og c#-script, som sørger for tilgangen til filen (jeg har ikke testet, om de virker). Men jeg kan ikke få lov til at oprette et objekt af outputtet fra disse klasser.
Klasserne er statiske, og en af metoderne i dem har en lang string i sig, som indeholder alt den binære data fra en grafikfil konverteret til tekst. Denne string har jeg brug for adgang til i en anden klasse, så jeg kan vise det grafiske objekt. Men hvordan får jeg det?
Jeg har prøvet med disse 3 linier:
var test3: readBinaryC=readBinaryC();
test3.EncodeBinaryFileToTextFile("","");//tomme strenge for test
var Test:String=test3.base64String;
men i begge siger compileren: "The name 'readBinaryC' does not denote a valid type". (readBinaryC er en statisk klasse, som konverterer den binære fil, gemmer det konverterede i en string, som jeg gerne skal have tilgang til gennem "base64String"-variablen i readBinaryC)