12. marts 2008 - 09:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udskrive Layout

HEj er det mulig at mærke alle layout op og udskrive dem alle på en gang, eller skal man udskrive enkelvis, Bøvl

Hilsen Erik
Avatar billede dla Praktikant
12. marts 2008 - 09:32 #1
Jeps, det er det, så skal du bare bruge Publish i stedet for Plot. Og dine layouts skal være sat rigtigt op i Page Setup, så der ikke skal laves noget om.
12. marts 2008 - 10:34 #2
fint det prøver vi
Avatar billede fredeuhr Nybegynder
16. april 2008 - 18:09 #3
Du kan lettere udskrive dem på normal vis ved at oprette et "SHEET SET" - med et Sheet Set kan du udvælge de layouts, som du ønsker skal plottes.

Mvh
Fredeuhr
Avatar billede geoman27 Novice
21. juni 2008 - 08:45 #4
Nu ved jeg godt at spørgsmålet er besvaret, men er der ikke nogen der bruger Projekt Navigator? Det er da den nemmeste måde at få styr på sit projekt.
Avatar billede fredeuhr Nybegynder
21. juni 2008 - 12:18 #5
Hej Geoman27

Project Navigator findes kun i Architecture og ikke i AutoCAD !
Avatar billede geoman27 Novice
22. juni 2008 - 08:41 #6
Det gør det jo lidt svært at bruge den. Det var jeg ikke klar over. Men nu ved jeg det.