Avatar billede halloøj Nybegynder
17. juni 2001 - 16:58 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Razer Boomslang 2000 spørgsmål

Hej
Jeg overvejer at købe en razer boomslang 2000 og en icemat, men pågrund af den dyre pris har det afholdt mig lidt.
Alle siger at den er kanon god, men hvad er det der er kanont godt??
Fx i Counter-strike hvad gør den god der.
Er det at man næsten ikke skal røre musen før den drejer en omgang. Altså ligesom hvis du sætter musfølsomheden op??

Håber i kan hjælpe....
:)
Avatar billede zycho Nybegynder
17. juni 2001 - 17:07 #1
Det er pågrund af den store præcision en Razer Boomslag giver. Har en høj DPI (følsomhed) mener den er på 2000. Mens en alm. optisk som også er præcis, \"kun\" er på lidt under 1000.

Den skulle også være kanon pga. dens form, den nu har......

Personligt har det holdt mig lidt væk at den ikke er optisk. Så er man jo hele tiden nød til at rense den for at udnytte det man nu engang har givet så mange penge for.....
Avatar billede halloøj Nybegynder
17. juni 2001 - 17:10 #2
Præsisionen betyder det at man dårlig nok skal røre den før man har drejet 360 grader i Counter strike???
Avatar billede zycho Nybegynder
17. juni 2001 - 17:13 #3
Nej dotdkay > Du kan jo selv indstille hvor følsom den skal være........

Præcision betyder at du sigter bedre og du dermed også får flere frags :)
Avatar billede halloøj Nybegynder
17. juni 2001 - 17:20 #4
Okei.
Tak :)
Her er pointene
Avatar billede zycho Nybegynder
17. juni 2001 - 17:21 #5
Takker for pointsene :)
Avatar billede zycho Nybegynder
17. juni 2001 - 17:21 #6
Har du så tænkt dig at købe en ?
Avatar billede halloøj Nybegynder
17. juni 2001 - 17:26 #7
JaNå jeg har fået købt min
Athlon tbird 1400 Mhz 266 fbs
256 DDR ram
Asus A7M 266
Asus 8200 Geforce 3 deluxe.

Og jeg køber også en Icemat musemåtte...
:)
Avatar billede zycho Nybegynder
17. juni 2001 - 17:41 #8
Når Karna har lavet en Razor Boomslans second edition (med optisk tekn) og ICEMAT laver en mussemåtte til optiske mus er jeg den første til at købe begge dele :)

Avatar billede zycho Nybegynder
17. juni 2001 - 17:42 #9
Boomslans = Boomslang
Avatar billede efunder Nybegynder
17. juni 2001 - 22:50 #10
Der er godt nok også mange som synes den er for stor og for en mærkelig
Avatar billede halloøj Nybegynder
18. juni 2001 - 07:14 #11
Jeg har en ret stor hånd...
Avatar billede qeed Nybegynder
21. juni 2001 - 02:30 #12
Jeg har en Razer Boomslang 2000.

hvad er det for noget pis at sige at man drejer 360 bare ved at røre musen . NEJ razer har sin egen sensitivity control på siden og musen, og ja hvis den er HELT sat op, kan du ikke styre: men dette svarer til at du i CS skriver i consollen \"sensitivity 25\" så det er ikke razer der spasser.

-qeed
Avatar billede updos Nybegynder
21. juni 2001 - 03:51 #13
well, sensitivity 25 er nu nødvendigt med nogle musedrivere qeed ;)

razor boomslang 2k har en dpi på 2000 dens lillebror BS 1K har 1000.. sjovt nok :D

rygtet siger at razor kræver en del tilvænning, da den er ret speciel i forhold til andre mus... så lad vær\' med at kyle den ud af vinduet i raseri, hvis den ikke hjælper dit spil med det samme... (efunder, det her er nok en god grund til at mange synes det, de har simpelthen ikke brugt (nok) tid til tilpasning)

en sidste ting, man kunne måske også overveje at købe en Intellimouse Explorer istedet (som er en optisk mus).. den har 1500 dpi, hvilket er bedre end den lille boomslang...
(Så slipper man for alt det rensning af mus... :D)

//UpdoS to the rescue :)