Avatar billede anders_pedersen77 Nybegynder
03. marts 2008 - 15:22 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Vurder mit Humor site

Hej Eksperter.

Jeg har lavet designet til Jokecentralen og er meget interesseret I hvad I synes om det.

Jeg vil gerne have I bedømmer det ud fra designet, farvevalgene, navigationen og overskueligheden etc.

Jeg har lavet den ret retro, med forskellige gamle baggrunde fra gemmeren, jeg håber ikke, det virker indholdsforstyrrende.

Det er også derfor jeg har lavet forskelligt bannerdesign, der passer det baggrunden på den pågældende side.

Så lad mig endelig høre hvad I synes.

Kan ses på:
www.allanallan.dk/jokes

På forhånd tak.
Anders
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
03. marts 2008 - 22:26 #1
Det er fint med noget spræl i designet på sådan en side, men efter min smag er det enten for lidt eller for meget. enten en mere gennemført stil, eller totalt meget skift i stil.
Så når alt kommer til alt, så tror jeg at dine gamle baggrunde fra gemmeren har lidt for lidt med jokes at gøre til at det kommer til at virke.
Det er bare min holdning, spændende hvad andre tænker
Avatar billede anders_pedersen77 Nybegynder
04. marts 2008 - 09:57 #2
Hej og mange tak for kritikken.
Er der nogle der har ideer til hvad man ellers kan gøre?

På forhånd tak.
Anders - www.allanallan.dk/jokes
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
04. marts 2008 - 13:56 #3
det jeg mener er at hvis baggrunden skifter, så skal det være en lårklasker: haha fun baggrund
eller tænker jeg at den ikke skal skifte
er det nogenlunde ok forklaret?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
04. marts 2008 - 13:56 #4
men det er jo kun min ide, tjek om det kommer andre
Avatar billede anders_pedersen77 Nybegynder
04. marts 2008 - 14:52 #5
Ja jeg kan godt se hvor det er du vil hen af.

Hvordan er det jeg kan give dig point?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
04. marts 2008 - 15:10 #6
jeg smider et svar, men vent lige og se om der kommer andre
Avatar billede stephanryer Nybegynder
07. marts 2008 - 17:58 #7
Fuck forside billedet samt "Nedringet"-vitsen er fede :D Haha, thumbs up. Og nice side i det hele taget!
Avatar billede stephanryer Nybegynder
07. marts 2008 - 18:01 #8
Jeg er enig i, at baggrunden ikke bør skifte. Jeg synes forsidens baggrund skal være over det hele.
Avatar billede anders_pedersen77 Nybegynder
07. marts 2008 - 20:22 #9
Igen tak for kritikken

Jeg tror også jeg prøver at fjerne de andre baggrunde, så de alle kører med forsiden træbaggrunden, det passer bedst og tager ikke for meget opmærksomhed fra indholdet.

Jeg synes også at forsiden billedet med "vandfaldet" er kanon humor;-)

Andre er selvfølgelig meget velkommen til at komme med deres meninger, så siden kan blive så optimal som mulig.

\\ Anders - www.allanallan.dk/jokes
Avatar billede anders_pedersen77 Nybegynder
10. marts 2008 - 16:21 #10
Så har jeg været inde og ændre baggrunden, så det er den samme der er på hele vejen igennem.

Desuden har jeg tilføjet nogle flere billeder.

Hvad synes I???

\\ Anders - www.allanallan.dk/jokes
Avatar billede stephanryer Nybegynder
10. marts 2008 - 16:28 #11
Jeg synes det er en skam, at der ligger google adds på siden. Har aldrig brudt mig om dem, og du kan umuligt tjæne særlig meget på dem pt :)
Avatar billede anders_pedersen77 Nybegynder
10. marts 2008 - 16:45 #12
Hej Stephan

Du har ret i der ikke rigtigt findes nogle flotte bannere eller annoncer.
Du har også ret i jeg ikke tjerner meget på det.

Grunden til de så er der alligevel, er for at teste hvordan det hele de fungere og hvor mange der egentlig klikker på dem, og det er ikke ret mange og med nogle cent pr gang, så der er ikke det, der betaler huslejen:-)

Men når det er sagt så synes jeg det er interessant at se hvordan det fungerer.
Før det bliver rigtigt interessant så skal der er meget større trafik på siden, men lidt har også ret:-)

\\ Anders - www.allanallan.dk/jokes
Avatar billede stephanryer Nybegynder
10. marts 2008 - 16:52 #13
Jeg tror bare, at jo flere reklamer, der er på en side, jo flere brugere skipper den. Så specielt her i starten tror jeg det er vigtigt, at have så koncentreret et indhold som muligt for at opbygge en ordentlig brugerskare.
Avatar billede anders_pedersen77 Nybegynder
11. marts 2008 - 12:58 #14
Hej Stephan

Det kan der være noget om. Humor er desværre ikke det nemmeste område at komme ind på, da der er mange om buddet.

Men jeg håber selvfølgelig at der løbende kommer mere og mere trafik på siden.

ALLE ER SELVFØLGELIG VELKOMMEN TIL AT KOMME MED DERES IDEER OG MENINGER STADIG..

\\ Anders - www.allanallan.dk/jokes
Avatar billede stephanryer Nybegynder
11. marts 2008 - 12:59 #15
Så meget desto større grund til at fjerne alle reklamer fra siden. ;)
Avatar billede anders_pedersen77 Nybegynder
12. marts 2008 - 13:39 #16
Det kan der selvfølgelig være noget om.

\\ Anders - www.allanallan.dk/jokes
Avatar billede duddimai Nybegynder
12. marts 2008 - 18:34 #17
Hej (mit første indlæg)

Jeg synes din side er flot opstillet og meget stilren trods en grafisk oplevelse. Mange tror, at et stilrent design skal være kasser oven på kasser uden noget grafik og det er bare kedeligt.

MEN...

sådan et stilrent design som du har dér, passer altså ikke rigtig til en humor side, efter min mening. Det er alt for pænt og seriøst til humor.

Vilde farver og en skæg trold, som på siden, jeg henviser til herunder, er et meget bedre bud:
http://www.humorfreak.dk/

Siger selvfølgelig ikke du skal kopiere designet, men lade det inspirere dig. Jeg synes virkelig hele designet er en ommer til det du vil bruge det til, det kunne sagtens bruges til noget andet, og mere seriøst. Men det er det der er problemet.. Det er for seriøst, du mangler noget vildt...

Håber du kan bruge kritikken :)

Mai.
Avatar billede stephanryer Nybegynder
12. marts 2008 - 18:49 #18
Jeg synes humorfreak har flere ting at byde på i form af upload af bileder m.m., men jeg synes også jokecentralen har et fornuftigt indhold. Dog er det måske rigtigt nok, at udseendet måske skulle være lidt mere "laid back" (på den fede måde altså). Jeg kan se, at du har fået hjælp hos AAweb.dk. Er løsningen man kan se pt udformet af dette firma?
Avatar billede anders_pedersen77 Nybegynder
13. marts 2008 - 10:39 #19
Hej og tak for kritikken.

Om designet er for stilrent til underholdning, det ved jeg nu ikke, men jeg kan godt følge det du siger og jeg har inde og kigge på humorfreak og det var også et lækkert og festligt design du har valgt incl skærmtrold.

Mht upload af billeder etc. så er det nok noget der må komme på sigt, men indholdet bliver hele tiden udbygget, når jeg har noget tid til over. Jeg er glad for at høre du kan lige det.

Jeg ved ikke lige hvordan jeg kan lave det mere laid back på den fede måde:-)

AAweb.dk har delvist lavet denne løsning, det er mere som en vennetjeneste, hvor der har været noget hjælp ind over.

\\ Anders - www.allanallan.dk/jokes
Avatar billede duddimai Nybegynder
14. marts 2008 - 10:47 #20
Jeg spurte nogle tilfældige kammerater om din side, én sagde om det var noget om dyrefoder, pga katten, en anden spurte om det var flügger farver, pga den dér baggrund..

Det bærer ikke præg af humor, det gør det altså ikke.

humorfreak var bare et eksempel, det er ikke en side jeg står bag. bare for at slå fast :)

mvh
Mai
Avatar billede duddimai Nybegynder
14. marts 2008 - 10:55 #21
Sad lige og snakkede med sidekammeraten om din side, vi snakkede om at det du egentlig mangler er, at du skal have en maskot af en art, og noget der er tegnet, ligesom humorfreak's trold... måske en joker eller noget i den stil, og så med noget sjovt skrift... Nu snakker jeg ikke om comic sans, men en skrift kan sagtens vise at det her er totalt useriøst, selvom den er stilren...

jeg synes virkelig du skulle prøve at google nogle humor sider og få noget inspiration.
Avatar billede anders_pedersen77 Nybegynder
14. marts 2008 - 15:07 #22
Det med en lille maskot er en kanon ide, det vil jeg helt sikkert gå videre med. Gerne en der kører med en ny skrifttype.

Takker

\\ Anders - www.allanallan.dk/jokes