Avatar billede sero Nybegynder
29. februar 2008 - 15:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Alle en lyd-cd's spor i een mp3-fil?

Jeg konverterer cd-lydbøger til mp3, men har brug for at samle alle cd'ens op til 20 spor i een fil. Jeg bruger en gratis dBpoweramp til formålet, men der sker det, at der for hver cd dannes en mappe, hvori sporene ligger. Dette giver mig problemer i mp3-afspilleren, der ikke vil have mapper ind, men kun filer.

Er det muligt at få samlet alle sporene i een fil?
29. februar 2008 - 15:55 #1
... vil du bare have alle 'numrene' på CD'en til én stor MP3 fil ?
Avatar billede sero Nybegynder
29. februar 2008 - 16:03 #2
Ja!
29. februar 2008 - 16:32 #3
Tanke - forslag:
Extract hele CD'en til x antal *.WAV filer
Derefter http://www.gold-software.com/WAVJoiner-review438.htm
og derefter denne store WAV fil til MP3 format ...
Avatar billede sero Nybegynder
29. februar 2008 - 17:53 #4
Det vil jeg prøve. Jeg har i øvrigt også det problem, at de lydbøger, jeg allerede har konverteret, også ligger i mapper, og jeg har ikke længere cd'erne. Nogle af bøgerne bestod af 10 cd'er og mere, så det er ret store mængder, der er tale om.
29. februar 2008 - 18:28 #5
Avatar billede sero Nybegynder
29. februar 2008 - 19:00 #6
Ja tak. Jeg kan se, at der er mange at vælge imellem. Desværre er de ikke gratis. Men du får pointene, når du har lagt et svar. (Sådan har jeg forstået proceduren).
Avatar billede passiflora Juniormester
29. februar 2008 - 19:39 #7
Du kunne søge efter filtypen ... udvælge og Kopierer dem fra søgningen til en ny mappe ...
29. februar 2008 - 19:47 #8
Ping...
(Det var et [svar]...)

PS: Du skal undgå at SELV lægge et [svar]...

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar