Avatar billede pcdl Nybegynder
28. februar 2008 - 17:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opsætning af netværk modem > server > router > computere

hej er der nogen der ved hvordan jeg sætter et netværk op på følgende måde modem -> server -> router -> computere
altså så forbindelsen først kommer igennem serveren også ud i routeren det skal gøres så man logger sig ind på netværket når man starter sin computer
Avatar billede squize Nybegynder
29. februar 2008 - 20:09 #1
Er ikke lige med på hvad du vil få ud af dette setup. Er det fordi du vil bruge serveren som firewall ? eller huh ?
Avatar billede lord_microft Nybegynder
04. marts 2008 - 19:47 #2
Du ville sætte Serveren op, også videre fører informationerne til Routeren. Så du ka slukke og tænde forbindelsen, som du vil ik???
Avatar billede pcdl Nybegynder
21. juni 2008 - 15:30 #3
lukker