Avatar billede tobiasahlmo Nybegynder
28. februar 2008 - 12:08 Der er 11 kommentarer

hvordan laver man sit eget Desktop?

Hej. som overskriften lyder er der ngole der ved hvordan man laver sit eget desktop?
Avatar billede japping Nybegynder
28. februar 2008 - 12:40 #1
Jeg er ikke helt med på, hvad det er du mener. Kan du forklare hvilket resultat eller funktion du ønsker ?
Avatar billede off-line Nybegynder
28. februar 2008 - 13:09 #2
Prøv at se på www.stardock.com
Avatar billede tobiasahlmo Nybegynder
28. februar 2008 - 14:44 #3
Ja stardock ser god ud men hvordan kommer jeg igang? og når jeg har downloade et desktop hvordan åbner jeg så ?
Avatar billede off-line Nybegynder
28. februar 2008 - 15:01 #4
Du klikker (eller dobbelt klikker, hvad du nu bruger) på den exe-fil du har
downloadet, så installeres programmet automatisk, når du klikker dig videre frem.
Men husk free downloads betyder kun, du kan tage programmet ned på prøve, hvis
du vil beholde det, skal du betale. Det er shareware.
Avatar billede tobiasahlmo Nybegynder
28. februar 2008 - 15:12 #5
For mig er det ikke en exe fil?
Avatar billede tobiasahlmo Nybegynder
28. februar 2008 - 15:13 #6
Men lige meget er der noget hvor man selv kan lave desktop uden program ?
Avatar billede off-line Nybegynder
28. februar 2008 - 15:24 #7
Du har båret dig forkert ad. Man går ind i højre side, under "Free downloads"
I anden række forneden ligger Object bar. Der trykker du på "Try it" så downloader
du en exe-fil på 10,2MB, og den virker. Jeg har lige prøvet. Og nej du kan ikke
selv lave sådan noget, det kræver meget stor viden. Jeg kan heller ikke.
Avatar billede off-line Nybegynder
03. marts 2008 - 23:43 #8
Respons?
Avatar billede tobiasahlmo Nybegynder
04. marts 2008 - 20:37 #9
Kan ikke helt finde ud af det :S
Avatar billede off-line Nybegynder
04. marts 2008 - 21:37 #10
Af hvad? Er du klar over, at du kan trække alle de ekse-filer ud på skrivebordet,
som genveje, du vil. Det Objet bar gør er i praksis det samme, det skal bare se
smart ud, at genvejene forstørres op når man peger på dem med musen. Og når du
gør det selv, er det ikke kun ekse-filer du kan lave genveje til, men også til
mapper. Her har du et gratis program, som kan farve ikonerne og meget andet godt:
Brico Pack Vista Inspirat:
http://www.download3k.com/Desktop-Enhancements/Themes-wallpapers/Download-Brico-Pack-Vista-Inspirat.html
Avatar billede off-line Nybegynder
10. marts 2008 - 22:18 #11
Hvad fandt du ud af? Husk at lukke dit spørgsmål.