Avatar billede chd Nybegynder
28. februar 2008 - 09:32 Der er 1 kommentar

Webshop med fairtrade

verdensmarked.dk åbner 1. marts. Shoppen sælger kaffe, kors og afrikansk håndværk. Målgruppen er kirker, idet jeg håber at kunne sælge kirkekaffe og kors til dåb, konfirmation etc. Jeg begynder her fordi jeg har kontakt til denne kunnegruppe. Men alle kan handle i shoppen. Kirker og virksomheder kan få faktura. Private kan handle med kreditkort, Pay pal , og Dankort når jeg får det implementeret.
Jeg ved der stadig mangler meget i brugervenlighed og alt er ikke på dansk endnu. Jeg har udviklet shoppen fra et modul til DotNetNuke.
venlig hilsen Carsten
Avatar billede mads375 Juniormester
08. maj 2008 - 19:12 #1
Jeg er ikke helt med på hvad du gerne vil have vurdering af, eller hvad dit oplæg ligger op til?