Avatar billede nickyc Nybegynder
21. februar 2008 - 09:39 Der er 4 kommentarer

mine genveje via cookie?

Sidder her og gerne vil prøve at lave noget hvor det er sådan at når man er inde på en side, så kan man trykke på en knap (tilføj til mine genveje) - så bliver titlen og url på siden gemt i en cookie, og man skal kunne gemme op til flere sider.

Så hvis man du har tilføjet ex: 3 sider, så skal man kunne klikke sig ind på en side der fx kunne hedde: Mine Genveje, og der skal man så få en oversigt over hvilke genveje man har tilføjet fra sitet... Hvordan er det så lige at jeg laver dette? :D
Avatar billede olebole Juniormester
21. februar 2008 - 21:09 #1
<ole>

Det er ikke noget, du kan lave med webkode som HTML, CSS, JavaScript

/mvh
</bole>
Avatar billede nickyc Nybegynder
25. februar 2008 - 08:57 #2
Hmm, det er da lavet her: www.inet-design.dk
Avatar billede nickyc Nybegynder
25. februar 2008 - 08:57 #3
eller rettere og sagt: http://www.inet-design.dk/idd24.asp
Avatar billede mri Nybegynder
14. marts 2008 - 09:55 #4
Hej Nicky

Du er da altid velkommen til at ringe og spørge, hvis du vil bruge vores funktioner... Du har telefonnr fra sitet.

MR