Avatar billede kbdesign Nybegynder
16. juni 2001 - 13:19 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Vurder mit site...

Jeg giver 30 point til den der først kommer til mølle med en ordentlig vurdering...
Avatar billede kbdesign Nybegynder
16. juni 2001 - 13:19 #1
hov, den er her: kbgamestate.dk
Avatar billede kbdesign Nybegynder
16. juni 2001 - 13:20 #2
Avatar billede bo Nybegynder
16. juni 2001 - 13:26 #3
Nydelig, Overskuelig, Pænt design.
Avatar billede zyclon Nybegynder
16. juni 2001 - 13:27 #4
Meget profesionelt design, flotte harmonerende farver og pæn enkel grafik.

En ting der dog irretere mit øje er under referencer hvor de vandrette streger med \"overskrift\" i. Teksten kunne godt stå lige langt fra hver streg istedet for den hænger helt opppe under den øverste af dem.

En anden ting er at teksten ligepludselig bliver større nogen steder (Det er ikke overskriften jeg hentyder til). Prøv at holde den samme type hele vejen igennem.

Det se også lidt underligt ud at venstre kolonne pludeslig bliver større under \"Kunde-Login\"

Ellers som jeg før sagde en flot side der er nem at finde rundt på.

10@13
Avatar billede qzar Nybegynder
16. juni 2001 - 13:29 #5
Rigtig pænt stilrent men alligevel spændene design. Load tiderne er minimale og alt syntes at fungere efter hensigten. Jeg har egentlig ikke nogen forslag til ændringer da alt er som et konplet site skal være! Hvis du vil have en karakter så for du 10@13 for designet og 8@13 for programmering!

-Jonas
Avatar billede kbdesign Nybegynder
16. juni 2001 - 13:36 #6
Hvad mener du med at teksten pludselig bliver større nogen steder? Kan du give et eksempel?
Avatar billede zyclon Nybegynder
16. juni 2001 - 13:37 #7
Under referencer
Avatar billede kbdesign Nybegynder
16. juni 2001 - 13:39 #8
Tak... Jeg kigger på det...
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2001 - 14:12 #9
Du kan ikke få en ordenlig vudering for 30 point ;o)
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2001 - 14:13 #10
tja den trænger til afpasning i størrelsen, nu hvor siderne ikke er længere.
Avatar billede kbdesign Nybegynder
16. juni 2001 - 16:27 #11
Hvad mener du med det, kharder?