Avatar billede cyklonen Nybegynder
19. februar 2008 - 20:49 Der er 7 kommentarer

ISA som proxy

Er der nogen der ved om ISA kan håndtere "Scheduled" rules for URL filtrering.

Det jeg søger er et setup, hvor det er muligt at angive forskellige tidsrum på en dag, hvor det er muligt at låse alt af, dog ikke for få udvalgte hjemmesider, men i pauser skal det være muligt at have åbent for alt igen...

og igen ovenstånede løsning skal igen kun være for enkelte brugere af netværket, nogle brugere skal have flere beføgelser end andre...

Kan MS ISA klare dette???
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2008 - 08:07 #1
Ja!
:-)
Avatar billede mr.d Nybegynder
20. februar 2008 - 09:10 #2
Avatar billede cyklonen Nybegynder
22. februar 2008 - 18:16 #3
i mine øjne ser denne løsning liiiiiiiidt dyr ud ;) ... skal lige siges, som nok er glemt at nævne i spg. at vi kun er 20 medarbejdere hehe.....
men har fået af vide (dog ikke herinde) at ISA faktisk kan gøre præcis det jeg sørger, men vil alligevel gerne give point for svar/tid
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2008 - 19:44 #4
Citat: "men har fået af vide (dog ikke herinde) at ISA faktisk kan gøre præcis det jeg sørger, men vil alligevel gerne give point for svar/tid"

Kommentar: tpo
Står der ikke Ja?

:-)
Avatar billede cyklonen Nybegynder
23. februar 2008 - 15:54 #5
Man skal nogen gange åbne øjnene for de små ting ;)
Tak tpo
Avatar billede mr.d Nybegynder
23. februar 2008 - 17:14 #6
Behold du bare dine points. :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2008 - 23:30 #7
Det samme her, jeg skal ikke have point for min korte kommentar.
:-)