Avatar billede kbka Nybegynder
17. februar 2008 - 22:08 Der er 4 kommentarer

ctrl, alt og shift knapperne virker ikke

Hej..

På min vista maskine, selvfølgelig, virker ctrl, alt, og shift knappen lige pludselig ikke. harellers ikke haft nogle problemer. har prøvet at opdatere driveren men den nyeste er allerede installeret.

nogle bud. spørgsmålstegn

kbka
17. februar 2008 - 22:53 #1
... andet tastatur ?
Avatar billede kbka Nybegynder
17. februar 2008 - 22:59 #2
jeg har lige fundet et gammelt fra loftet... så er der ikke noget problem... men ville være lækkert hvis mit trådløse virkede...
Avatar billede kbka Nybegynder
17. februar 2008 - 23:07 #3
Problem løst! jeg fandt ud af at shift og alt virkede på skrivebordet. Jeg har skiftet batterierne og det hele spiller nu... det jkunne tilsyneladende ikke klare når der skulle bruges flere knapper samtidigt...
18. februar 2008 - 00:26 #4
Ping...

(Læg selv et [svar] og la' os alle dele...)