Avatar billede kasim Nybegynder
17. februar 2008 - 19:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vis ikke hvis $brugernavn!=$row_info['brugernavn']

Hej, nogen der kan hjælpe? Jeg er igang med et kommentar script. Men den leger dum. Den skal ikke vise echo "<form action='?side=tjek' method='post'>
Kommentar: <textarea name='kommentar'></textarea><br />
<input type='submit' value='Opret Kommentar'></form><br />"; hvis man ikke er logget ind men den gør det alligevel nogen der kan hjælpe?

Scriptet:
session_start();
$brugernavn = $_SESSION['brugernavn'];
$select_info = mysql_query("SELECT * FROM brugere WHERE(username='$brugernavn')");

$row_info = mysql_fetch_array($select_info);
if($brugernavn!=$row_info['username']) {
echo "Du skal være logget ind for at kunne skrive kommentarer!";
}else{
echo "<form action='?side=tjekkommentar' method='post'>
Kommentar: <textarea name='kommentar'></textarea><br />
<input type='submit' value='Opret Kommentar'></form><br />";
}
Avatar billede leif Seniormester
17. februar 2008 - 19:28 #1
Sorry, for min kommentar, men skal vi svines til igen hvis vi vil hjælpe dig ?

Og jeg henleder stadig din opmærksomhed på dine tidligere spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&status_3=on&spm_creator=kasim&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede kasim Nybegynder
17. februar 2008 - 19:56 #2
nej
Avatar billede mstorgaard Praktikant
17. februar 2008 - 20:04 #3
Hvad med at benytte en simpel if(isset($brugernavn)) {?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
17. februar 2008 - 20:05 #4
Og du skal nok overveje at få lukket de spørgsmål, som du har oprettet, der er afsluttede.
Avatar billede kasim Nybegynder
18. februar 2008 - 11:41 #5
ja hvis jeg viste hvordan
Avatar billede leif Seniormester
18. februar 2008 - 11:55 #6
Avatar billede kasim Nybegynder
18. februar 2008 - 14:33 #7
folk trykker ikke på svar når de svare på noget
Avatar billede kasim Nybegynder
18. februar 2008 - 14:37 #8
tak mstorgaard, lav et svar..
Avatar billede pidgeot Nybegynder
18. februar 2008 - 14:43 #9
"folk trykker ikke på svar når de svare på noget"

Nej, det er generel skik herinde at man først lægger et svar når spørger beder en om det (ikke alle følger den skik, men de fleste gør). I de tilfælde er det spørgers ansvar at bede de personer der skal have point, om at lægge et svar.

*går igen*
Avatar billede mstorgaard Praktikant
18. februar 2008 - 19:26 #10
Svar (: