Avatar billede eckhoff Nybegynder
12. februar 2008 - 18:47 Der er 9 kommentarer

Hjælp med Driver

Kære Brugere...

Nu er jeg endelig efter et par måneder kommet til rette i det tyske land. I mellemtiden af flytningen har min pc været lånt ud til min lillebror som køre med en ganske almindelig CRT skærm. Nu er Pc'en jo så blevet koblet tilbage på min egen fladskærms widescreen. Men jeg kan ikke finde opløsningen igen! Har været på nettet og kigget efter driveren til skærmen, men kan ikke finde en, så måske en af jer kloge kunne hjælpe???

Det er en Mirai model: DML-419W210
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
12. februar 2008 - 19:01 #1
Er der installeret nogen driver til skærmen nu? Havde du en driver installeret før?
Avatar billede eckhoff Nybegynder
12. februar 2008 - 19:07 #2
har prøvet at google det, men desværre uden held. Kan bare ikke forstå hvorfor at jeg ikke kan finde den rigtige opløsning mere på 1440x900
Avatar billede eckhoff Nybegynder
12. februar 2008 - 19:09 #3
det har virket fint før daywalker123, men efter at han har haft den på sin egen pc kan jeg ikke finde den rigtige opløsning mere... Driver er der ins´talleret men det er bare såen en microsoft standard skærm, driver!!!!
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
12. februar 2008 - 19:50 #4
Prøv eventuelt at fjerne grafikkort driveren, genstart og installer igen.. se om det ændrer på noget.
Avatar billede eckhoff Nybegynder
12. februar 2008 - 22:35 #5
ændrer desværre ikke på noget :(
Avatar billede peet-49 Novice
13. februar 2008 - 09:12 #6
Slet skærm i enhedshåndtering, genstart og lad systemet indstallere skærmen igen.
Avatar billede drgonzo Praktikant
13. februar 2008 - 12:33 #7
du skal nok have en modded driver. Hvilket gfx kort har du? MS standard driver kan nok ikke køre den pågældende opl fordi det er en nyere WS opl
Avatar billede eckhoff Nybegynder
13. februar 2008 - 20:52 #8
Har et NVIDIA GeForce FX 5200. Modded driver??? Nogen ide om hvor jeg kan finde noget?
Avatar billede drgonzo Praktikant
13. februar 2008 - 20:55 #9
Prøv en af de 2 drivere. Virker den ene ikke så husk at slette den via til/fj progz inden du installerer den næste

http://www.nvidia.com/object/winxp_169.21_whql.html

http://www.ngohq.com/home.php?page=nvidia