Avatar billede playart Nybegynder
10. februar 2008 - 14:21 Der er 4 kommentarer

forum med billede upload

Hej

Jeg søger et simpelt forum, hvor det skal være muligt at uploade et billede som der så kan kommenteres på! Der skal ikke være nogle bruger indstillinger el.lign alle skal kunne uploade.. Det må meget gerne være simpelt og forholdsvis let at redesigne.

Nogle der har nogle bud på hvor sådan et script kan hentes?
Avatar billede hifi4all Nybegynder
10. februar 2008 - 14:40 #1
www.webwizforums.com er et af de bedste forums kodet i klassisk ASP, men det er også relativt omfattende i funktioner og muligheder.
Kode er dog ganske veldokumenteret...
Avatar billede playart Nybegynder
10. februar 2008 - 14:55 #2
Ja, det er desværre alt for omfattende til det jeg skal bruge!
Hvad med "bare" en billede uploader med beskrivelse af billedet?

Faktisk så simpelt som dette http://www.software-secure.com/album/
Avatar billede hifi4all Nybegynder
10. februar 2008 - 15:07 #3
Avatar billede hifi4all Nybegynder
10. februar 2008 - 15:09 #4
Der findes i øvrigt en del derude, som sikkert vil kunne tilpasses dine behov - søg og du skal finde: http://www.google.dk/search?hl=da&q=image+gallery+asp&meta=