Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2008 - 12:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

indsættelse af loading-billede

Hejsa

- jeg har et problem jeg ikke forstår. Jeg er ved at lave sådan en loading-skærm som fx. skal kommer og overlappe siden når man fx. submitter noget...

Mit problem er så nu at når jeg har en tabel som er 100% i width og absolute i position og 0px i left og top og z-index er også defineret - hvorfor gør den så hele siden bredere end den egentlig er? Den viser min sides baggrund ude til højre på siden...
- Er der nogen der ved hvordan man løser den?

se problemet her:
http://www.fdfvodskov.dk/test/default2.asp

og siden ser ellers sådan her ud:
http://www.fdfvodskov.dk/test

\Dan
Avatar billede nythjem Nybegynder
08. februar 2008 - 13:49 #1
Hej Dan,

Det skyldes at du har centreret siden med text-align i html eller body.

Jeg ville bare gøre følgende:

<body>

<div style="width:100%;height:100%;position:absolute;z-index:100;left:0;top:0;">
  <p>Loader..</p>
</div>
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2008 - 15:19 #2
- Hej nythjem

Mange tak for hjælpen! Det var lige det der skulle til... nogle gange kan man jo ikke lige selv gennemskue løsningen, selvom den egentlig er ret ligetil...

Jeg fik lavet det til en tabel i stedet og du kan se resultatet hvis du klikker på det nederste link jeg gav ovenfor... Her kan du så prøve at klikke på 'Login'-knappen...

Smid et svar for en fremragende hjælp - så er der nemlig 60 point på vej til dig...

\Dan
Avatar billede nythjem Nybegynder
08. februar 2008 - 21:57 #3
Det ser godt ud :-)

Godt det var til hjælp, god weekend :)
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2008 - 22:27 #4
- Tak og i lige måde!