Avatar billede master-zalle Praktikant
07. februar 2008 - 14:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad er .db?

Hej.

Skal kunne synkronisere database-filer.
Microsoft skriver. ( http://support.microsoft.com/kb/252509 )
.db?
.ldb
.mdb
.mde
.mdw
.pst
.slm
Files is disabled to sync.

Hvad er en .db?  fil for en?

Er det ligemeget hvad man bytter spøgsmåltegnet ud med eller hvordan? eller er der noget der hedder det.

På forhånd tak
Avatar billede jokkejensen Novice
07. februar 2008 - 15:16 #1
.db er ofte bare en thumbs.db der ligger i de fleste windows mapper.
.pst er office outlook pro filer..

osv.

/JJ
Avatar billede master-zalle Praktikant
07. februar 2008 - 15:49 #2
Tror ikke jeg har forklarer mig ret.

hvad betyder    .db?        (det er ikke mig der har sat det spørgsmåltegn, det er microsoft. Men hvad betyder det siden de sætter det spørgsmåltegn?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
07. februar 2008 - 15:51 #3
? er et wildcard der kan erstattes af et (og kun et) vilkårligt tegn
Avatar billede master-zalle Praktikant
07. februar 2008 - 15:59 #4
Mener du ligesom der er nogen filtyper der hedder

.dbn
.dbf
.dbt osv at det går ind under .db?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
07. februar 2008 - 16:44 #5
Helt korrekt. .dbab ville dog ikke gå ind under, fordi der er to tegn efter .db (og ? tillader kun et enkelt - havde det været alt hvor filtypen startede med .db, skulle det have været en * i stedet for ?).
Avatar billede master-zalle Praktikant
08. februar 2008 - 09:36 #6
Tak for hjælpen