Avatar billede kongejens Nybegynder
06. februar 2008 - 11:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

scroolbar i frame

hej

jeg er ved at lave et site der er opdelt i frames. I en af disse frames vil jeg gerne have placeret et script(formentlig java), der skaber en scroolbar hvis indholdet af framen er større end selv framen.

håber i kan hjælpe

Jens
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2008 - 18:25 #1
det er nok nærmere javascript og ikke java du skal have fat i.

Hvad er årsagen til at du kører med frames og ikke en form for include-file og slipper for en masse bøvl - og hvis frames er eneste mulighed hvorfor så ikke benytte standard-scrollbaren så du slipper for et tungt javascript scroll?

En god javascript-scrollbar er i hvert fald denne; http://www.ghtml.com/showoff/scrollbar/index.html
Avatar billede kongejens Nybegynder
08. februar 2008 - 10:35 #2
hvordan jeg kan smartest sætte den ind? - når jeg prøver mangler jeg nogle billeder etc
Avatar billede keysersoze Guru
09. februar 2008 - 10:19 #3
Koden skal bare kopieres - og så skal du selv gå ind og kopiere alle billeder også eller selv lave dem.
Avatar billede keysersoze Guru
17. marts 2008 - 17:55 #4
lukketid?