Avatar billede eckhardt Nybegynder
06. februar 2008 - 10:04 Der er 3 kommentarer

synology ds-106e og ps3

hej

jeg har en synology ds-106e  som er sat op til at køre mediaserver
så har jeg min ps3 som har fundet den mediaserver

men kan ikke finde mit musik indhold

nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede superzapper Nybegynder
12. marts 2008 - 11:45 #1
Jeg har samme problem, og vil også meget gerne høre hvis der findes en løsning?
Avatar billede venturer Nybegynder
12. marts 2008 - 11:50 #2
Hvis man kigger rundt på Synology's sider kan man finde følgende:
http://www.synology.com/enu/support/help-page.php?q_id=375

Ligeledes fandt jeg i deres forum andre som står i samme situation (med en DS106). Det tyder på at der skal en firmware opgradering til i Synology boksen og at denne skulle være tilgængelig her i løbet af foråret.
Avatar billede darknezzdell Nybegynder
09. december 2008 - 16:05 #3
Som de andre antyder er det en firmware opdatering der skal til. Du har sikkert opgraderet din Synology boks, men hvis ikke så understøttes PS3 i den nye firmware.

Se mere her:

http://www.synology.com/enu/support/releaseNote/DS-106e.php