Avatar billede dael Nybegynder
05. februar 2008 - 10:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Midlertidig bruger

Server 2003 Standard, Romaing, XP+SP2 maskiner og halvdelen med trådløs Netærk.

Mit problem er at nogle gange for nogle af bruger en besked om at deres profil ikke findes og det resultere i at de bliver logget på som midlertidig bruger.

Er der nogen der har en ide om hvor fejlen ligger?
Avatar billede daniboy Nybegynder
05. februar 2008 - 15:19 #1
Du skriver halvdelen med trådløs netværk:
Hvor stor del af brugerne der har problemerne er på det trådløse?
Avatar billede dael Nybegynder
22. marts 2008 - 21:13 #2
har fundet fejlen !