Avatar billede jeveko Nybegynder
04. februar 2008 - 18:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Driver til Webcam

Min cd med driver er desvære flækket, og nu mangler jeg driver til mit webcamera. Lumatron DC-3120.

jeg har søgt på nette, men kun fundet et svar på hardware online, men uden brugbart svar.
Avatar billede nopsen Ekspert
04. februar 2008 - 19:46 #1
prøv om denne virker?

http://www.opendrivers.com/driver/222230/chicony-dc3120(i-cam330)-camera-driver-1.0-english-windows-free-download.html
Avatar billede jeveko Nybegynder
05. februar 2008 - 17:17 #2
Ok den havde jeg prøvet, den virker ikke til vista, men på min xp virke den fint.

efter søge efter information fra opnedrivers fandt jeg flg.

http://www.driversreal.com/chicony_dc3120_i_cam330_camera_driver_1_0_english_windows.htm

hvor der står den virker til vista.

som den vil installer, når man bruger administrator, men jeg får here dårlig kvalitet.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. februar 2008 - 17:35 #3
har du prøvet at søge på windows update, mens det er sat i?

har desværre ikke andre forslag
Avatar billede jeveko Nybegynder
01. marts 2008 - 20:10 #4
ja har fundet ud hvis jeg placer mere lys når kameraet får jeg en hel del bedre kvalitet, mens jeg ikke behøvder den lsykilde på min xp maskine.
Avatar billede jeveko Nybegynder
01. februar 2009 - 21:50 #5
Lukker.