Avatar billede peet_dk Novice
01. februar 2008 - 07:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

10 px. forskel på IE og FF..

Er i gang med at rydde med noget wordpress template.. http://peet.dk/wordpress/ .. Men der er 10px forskel mellem IE og FF.. (som gør at ternene ikke passer sammen.. det er meningen de blå tern også skal forsætte op i det rød/hvide)

Jeg har prøvet det de skriver her inde: http://forums.digitalpoint.com/showthread.php?t=53522

<div style="padding:1px 1px 1px 1px; background-color:#FF0000;width:100px">
<div style="background-color:#00FF00; height:98px;">
Content
</div>

Men det gør at selve hjemmesiden ryger næsten op i hjørnet.. Hvilket jeg ikke vil have den skal være.. Den skal være i center som den er nu... Hjemmesiden er dog lige ét tern ude når jeg prøver det fix, men det er jo stadig ikke nok ;)

Håber I kan hjælpe med problemet.. Her er links i måske kan bruge:

http://www.peet.dk/wordpress/wp-content/themes/the-hobbit-10/style.txt

http://www.peet.dk/wordpress/wp-content/themes/the-hobbit-10/header.txt
Avatar billede gurly Praktikant
01. februar 2008 - 08:44 #1
du må kun have spørgsmålet i en kategori
Avatar billede peet_dk Novice
01. februar 2008 - 08:50 #2
hvordan sletter jeg et spørgsmål?
Avatar billede gurly Praktikant
01. februar 2008 - 09:01 #3
du skriver bare her at du lukker det, men inden du klikke send så sætter du kryds ude til vinstre i "svar"
så har du selv "lagt svar"
ude til venstre markere du så dit navn/svar og klikker "accepter"
så har du accepteret dit ejet svar, og derfor fåpet dine point retur.
og så er spørgsmålet blevet afsluttet.
slettes helt kan det ikke blive
Avatar billede gurly Praktikant
01. februar 2008 - 09:03 #4
PS - den helt rigtige kategori havde været "programering / (d)HTML"
Avatar billede gurly Praktikant
01. februar 2008 - 09:04 #5
Avatar billede peet_dk Novice
01. februar 2008 - 09:09 #6
Tråd oprettet i "programering / (d)HTML"
Avatar billede gurly Praktikant
01. februar 2008 - 09:52 #7
ja så fik du "lagt svar"  men du skal jo derefter "acceptere" dit ejet svar