Avatar billede dwr Nybegynder
30. januar 2008 - 17:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Eclipse-problemer - måske?

Hejsa.

Jeg studerer programmering af Servlets med Tomcats som server og Eclipse som hjælpe-program til at programmere med.

Før havde jeg bare Eclipse installeret (i C:/Program Files/mappe1/mappe2/mappe3), men da vi skulle installere Tomcat ville jeg for overblikkets skyld installere det et nemmere tilgængeligt sted sammen med min Java installation.
Derfor afinstallerede jeg JDK, JRE, Slettede Eclipse og Installerede det hele i C:/Studies/
Nu er mit problem at siden jeg har gjort dette, så virker Eclipse ikke helt som det gjorde før.
Den markere f.eks. ikke "public void" med lilla og anført tekst til print.out med blåt og den slags. Hvad eller hvor er det jeg har fejlet?

Mvh
dwr
Avatar billede dwr Nybegynder
16. februar 2008 - 17:30 #1
Heller ikke det her var der så mange der vidste noget om :)
Avatar billede dwr Nybegynder
16. februar 2008 - 17:30 #2
Og det skulle så have været et svar for at lukke :)