Avatar billede elisen Nybegynder
28. januar 2008 - 19:50 Der er 7 kommentarer

Internet kun uden strøm :s

Hey..
Er der nogen der kan forklare dette problem??
Jeg kan kun være på nettet, når min lader ikke er sat til min bærbar.. så snart laderen er sat til, ryger den af nettet. hvordan kan det være og hvad kan jeg gøre?
Avatar billede mrfusker Nybegynder
28. januar 2008 - 20:16 #1
Hvilken bærbar har du og hvilket operativsystem?
Avatar billede elisen Nybegynder
28. januar 2008 - 20:17 #2
Acer Aspire 9300.. XP
Avatar billede mrfusker Nybegynder
28. januar 2008 - 20:22 #3
Har du prøvet at geninstallere Windows?
Avatar billede elisen Nybegynder
28. januar 2008 - 20:23 #4
nope, jeg har det ikke på cd.. Det kunne godt være det var et problem man kunne løse på anden vis?
Avatar billede mrfusker Nybegynder
28. januar 2008 - 20:26 #5
Du kan prøve at køre programmet Spybot, et antivirusprogram eller chkdsk/scandisk.
Avatar billede antikat Nybegynder
28. januar 2008 - 20:51 #6
køre du med skærmet netkabler ? - prøv at skifte de forskellige kabler både netværk og til strømforsyningen, måske det kunne hjælpe...
Avatar billede gurly Praktikant
28. januar 2008 - 23:11 #7
Defekt lader måske, windows instalationen er det i hvert fal nok ikke  c",)
bruger du den originale lader ?