Avatar billede mr_tob Nybegynder
28. januar 2008 - 14:17 Der er 1 løsning

Problemer med cr-format i cs2

Jeg har store problemer med at åbne canons cr-format fra mit powershot G9 i min opdaterede udgave af CS2. Jeg har forsøgt at hente et plug-in, men kan ikke fikse det. Jeg bruger flg. fremgangsmåde:
_____________________________
Installation Instructions

To open a DMG file:
Double-click the file. This will open Disk Copy, which mounts the image on your desktop.

For Camera Raw 3.7:
This new version of the Camera Raw plug-in replaces the original Camera Raw plug-in that was installed with Photoshop CS2, Adobe Creative Suite 2, or Photoshop Elements 4.0.

To install with Adobe Creative Suite 2 or Photoshop CS2:
1. Exit Photoshop CS2.
2. Open the Finder.
3. Navigate to: (Please read directory carefully)

Library/Application Support/Adobe/Plug-Ins/CS2/File Formats

4. Move the existing plug-in to another location (for example, a new folder on your desktop). Ensure you keep this version in case you need to revert back.
5. Copy the Camera Raw plug-in, Camera Raw, from the download into the same folder as in Step 3.
6. Launch Photoshop CS2 or Adobe Bridge.
___________________________

Problemet opstår idet jeg ikke kan finde "plug-ins" i flg. directory: Library/Application Support/Adobe/Plug-Ins/CS2/File Formats. Jeg når kun frem til library/application support/adobe...

Nogen der ved, hvad jeg kan gøre?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
05. marts 2008 - 08:10 #1
Prøv at bruge den "Plug-in" mappe der ligger i samme mappe som programmet.
-f.eks;

Adobe Photoshop CS > Plug-in > File Formats

Det plejer at være dér den skal ligge . . .