Avatar billede niklasnina Nybegynder
27. januar 2008 - 08:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med norton

Før jul downloadede/fornyede jeg Norton Antivirus til version 2008, det gik også OK.

Men efter, hver gang jeg åbner min PC får jeg et skema på forsiden der siger følgende:

Windows ingen diskette.
Exception Processing Message C 0000013 Parameters 75b4bf9c 475b4bf9c 75b4bf9c

Annuller            Forsøg igen          Fortsæt.

Jeg siger annuller ca. 10 gange - så forsvinder billedet og jeg kan fortsætte mit arbejde.
Avatar billede cjj Nybegynder
27. januar 2008 - 08:28 #1
hej niklasnina.
hvis jeg var dig ville jeg smide Norton a.h.t.og i stedet hente AVG Anti-Virus Free Edition fra nettet via Grisoft.com.Den er gratis,den opdateres 1 gang i døgnet og den virker!Jeg har selv brugt den i 4 år og der har aldrig været problemer med den.
Avatar billede off-line Nybegynder
27. januar 2008 - 15:31 #2
Norton er jo meget kendt. men blandt eksperter på området ikke for sin pålidelighed.
Det er ikke et af de bedste antivirus programmer, i følge test.
Avast Antivirus free, opdaterer flere gange i døgnet. Den eneste ulempe er, at
man skal registrere sig. http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html
Avatar billede niklasnina Nybegynder
05. februar 2008 - 11:33 #3
jeg har droppet norton.