Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
26. januar 2008 - 06:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af mr.hinge.dk

Jeg har lavet denne side, som en vennetjeneste. Hvad synes i om designet?, hvad kunne laves bedre?, hvad skal væk? og hvad skal tilføjes?
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
26. januar 2008 - 06:56 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
26. januar 2008 - 08:00 #2
Mit skøn, en meget fin hjemmeside der næsten fortæller mere end nødvendigt, rent til UG.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. januar 2008 - 08:46 #3
Du skal læse op på tegnsæt. "�nsker at fremst� som en seri�s" er lidt svært at læse. (og så en HTML-validering)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. januar 2008 - 08:46 #4
Dvs, på min skærm står der "?nsker at fremst? som en seri?s"
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
26. januar 2008 - 09:08 #5
jeg har rettet til iso 8851-1
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
26. januar 2008 - 09:11 #6
undskyld iso 8859-1
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. januar 2008 - 09:30 #7
Se, det var bedre! Småting: - ikke "Gerne vedligeholdeskonto" men "Gerne vedligeholdelseskonto". Og så kan man ikke male et "G" med smalle streger med en rulle ;)

Og så kan man jo have forskellige meninger, om man som bruger synes, at den side skal bestemme hvor stor browseren skal være. Kører jeg med en browser i halv bredde, så er der jo nok en grund til det.
Avatar billede trav4u2 Novice
26. januar 2008 - 11:31 #8
Ja, drop endelig den resize. Det er et irritationsmoment når hjemmesider vil bestemme hvilken størrelse siderne skal vises i.

Og så skal du have styr på dine personer. I starten er det en 3. person der fortæller og lige nedenunder er det ham selv (jeg) og til slut er det ”vi (vores)”. Vær konsekvent!

Og så ønsker han vel ikke kun at "fremstå" som en seriøs og kvalitetsbevidst maler - Han "er" vel en seriøs og kvalitetsbevidst maler ;-)

I det hele taget ville jeg nok lige sende materialet forbi en sprog-jonglør :-)
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
27. januar 2008 - 03:25 #9
Så blev det rettet til, bl.a. bruger han pensel og spand nu, isteder for rulle og bakke.
Resize er kommet væk, og person roderiet er rettet, samt stavefejl.
Der var lige en fejl som ingen havde kommenteret, det var at malerbakken på stigen  mere eller mindre svævede i luften, den overholdt ihvertfald ikke tyngdeloven. :-D Den er nu skiftet ud med en spand.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
27. januar 2008 - 03:32 #10
Er der ellers noget der skal rettes/ tilføjes/slettets?
Det skal lige siges at teksterne under referencer ikke er helt færdige, bl.a står der noget om han sidste job var en butik, så man må jo ikke håbe at det også står der i næste måned, for så er han vel død af sult :-)). Men alt det vil blive rettet.
Avatar billede Cyberdata.dk Praktikant
29. januar 2008 - 13:25 #11
Erikjacobsen, kan du ikke lige smide et svar?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. januar 2008 - 13:32 #12
Ingen point til mig, tak.