Avatar billede scaniav8 Nybegynder
25. januar 2008 - 12:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Send mail problemer

Hey...

Har problemer med at få selve mail(); funktionen til at virke på vores Apache server, den sender simpelthen ingen mails når jeg benytter funktionen.

Hvad kan det skyldes ?
I min php.ini står der således:

[mail function]
; For Win32 only.
SMTP = localhost
smtp_port = 25

; For Win32 only.
;sendmail_from = me@example.com

; For Unix only.  You may supply arguments as well (default: "sendmail -t -i").
;sendmail_path =

; Force the addition of the specified parameters to be passed as extra parameters
; to the sendmail binary. These parameters will always replace the value of
; the 5th parameter to mail(), even in safe mode.
;mail.force_extra_parameters =

Help me pls :)
Avatar billede showsource Seniormester
25. januar 2008 - 14:31 #1
Det har så ikke noget med Apache at gøre.

Men er det egen mailserver?
Eller skal udbyders smtp bruges?

http://mail01.mxhotel.dk/web/?side=50 ( under punkt 8 ) er forskellige udbyders SMTP
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
05. september 2008 - 09:11 #2
Lukker