Avatar billede wormu Nybegynder
23. januar 2008 - 15:05 Der er 1 løsning

Udgivelse af projekt

Hej
Hvordan udgiver jeg et projekt i VS 2005 ?.
Koden er lavet og virker efter hensigten, men jeg kan ikke finde ud af at udgive det. Jeg har forsøgt med med "Publish" under menupunktet Build.
Der bliver godt nok oprettet en filmappe med bl.a. en [projektnavn].exe fil og en setup.exe fil, men det fungerer ikke som jeg havde forventet.
[projektnavn].exe filen virker ikke, og hvis jeg dobbeltklikker på setup.exe filen, så er det eneste der sker, at projektet indlæses - og det er selvfølgelig "godt nok", men det er vel meningen at der skal genereres en exe-fil med projektnavnet. Hvad gør jeg forkert ?
Avatar billede wormu Nybegynder
29. januar 2008 - 11:23 #1
Lukker - forsøger mig med en anden formulering