Avatar billede allanwin Nybegynder
22. januar 2008 - 12:27 Der er 4 kommentarer

data til ny side

Hej.
Jeg har en side som bliver dynamisk opbygget alt efter hvad man trykker på sidste side. på siden har jeg en knap som skal smide et ID på en ny side, og skal kunne fyldt op hvis man trykker flere gange, og ikke bare slette det der står i forvejen. jeg kan få det til at virke med et ID der bliver smidt over på den nye side, men der sletter den det første når der kommer flere over. hvordan kan man let lave så det der bliver sendt over til den nye side bliver der? jeg skal vel ha fat i en arraylist eller sådan noget, men er ikk så god til lige det..
Håber det er forståeligt nok
Avatar billede compilos Nybegynder
22. januar 2008 - 13:24 #1
Du kan kigger på "Server.Transfer"
Avatar billede allanwin Nybegynder
22. januar 2008 - 13:39 #2
hvordan skal det skrives ind i?
Avatar billede compilos Nybegynder
22. januar 2008 - 13:48 #3
På den første side.
Når du Submitter/trykker på en Button
Server.Transfer(Url).

På den nye side:
if (Page.PreviousPage != null)
{
    TextBox SourceTextBox =
        (TextBox)Page.PreviousPage.FindControl("TextBox1");
    if (SourceTextBox != null)
    {
        Label1.Text = SourceTextBox.Text;
    }

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej!
Avatar billede allanwin Nybegynder
22. januar 2008 - 13:50 #4
hmm, ved ikk helt om det hjælper..
på den nye side skal der kunne sættes flere ting end, jeg ved ikk det præcise antal. men det skal sættes ind af flere gange, alt efter hvilket ID man har fra forrige side..