Avatar billede spider006 Nybegynder
21. januar 2008 - 22:52 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

hvordan får jeg en tom side igen

hej
hver gang jeg åbner word 07 eller vil lave en tom side, kommer der en side frem som min kone skrev til jul ( og det var ikke meningen ) . og nu er problemet så at jeg ikke kan få den til at starte med en tom side igen. håber at der er en som kan hjælpe mig, for min kome aner ikke hvad hun har lavet.
jeg køre med vista hvis det har noget at sige.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
21. januar 2008 - 23:02 #1
hmm - tjek om der ligger nogle filer i denne mappe

C:\Users\BRUGERNAVN\AppData\Roaming\Microsoft\Word
Avatar billede supertekst Ekspert
21. januar 2008 - 23:02 #2
Lyder som om skabelonen "Normal.dot" indeholder "julebrevet".

Nu kender jeg ikke 2007-udgaven - men i 2003 og tidligere - ville man ændret i den nævnte skabelon - evt. slette den og oprette en ny.

Prøv at søge i hjælp efter Skabelonen Normal - eller hvad den nu måtte hedde.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
21. januar 2008 - 23:05 #3
hvis mappen er skjult, så slå "Vis Skjulte Filer" til ved at gøre følgende:

1. Gå ind i en mappe
2. Tryk ALT
3. Tryk på "Funktioner" i den nye menu, derefter mappeindstillinger
4. Vælg derefter fanebladet "vis" og vælg "Vis skjulte filer og mapper" under sektionen "Skjulte filer og mapper"
5. Tryk OK og mappen skulle være synlig nu
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
21. januar 2008 - 23:08 #4
- slet evt. indholdet i din TEMP-mappe - C:\Users\BRUGERNAVN\AppData\Local\Temp
Avatar billede vejmand Juniormester
21. januar 2008 - 23:09 #5
Avatar billede spider006 Nybegynder
21. januar 2008 - 23:11 #6
takker begge to det var 99 % rigtigt hvad i begge skrev  filen hedder Normal.dotm  og er gemt i  C:\Users\BRUGERNAVN\AppData\Roaming\Microsoft\skabeloner

kan jeg smide 100 efter hver
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
21. januar 2008 - 23:15 #7
Det kan du godt - så skal du vente til begge har lagt et svar og markere begge navne til venstre :)
Avatar billede spider006 Nybegynder
22. januar 2008 - 12:33 #8
supertekst  smider du ikke også lige et svar
Avatar billede supertekst Ekspert
22. januar 2008 - 14:16 #9
Det gør jeg...
Avatar billede spider006 Nybegynder
22. januar 2008 - 19:51 #10
takker for hjælpen