Avatar billede ripley Nybegynder
21. januar 2008 - 20:51 Der er 3 kommentarer

Se lige denne side

www.annaogjim.dk/danbro-test

Jeg synes egentlig den grundlæggende er OK .. men jeg mangler lige de grafiske pift, der ville gøre den fed at se på.

Jeg synes den øverste "header" med logoet er lidt for tom og hvid at se på - jeg har tænkt på noget med et billede af brosten (da det handler om brolægning) der fader ud i hvid til sidst .. og skal venstre-menuen være grå? kunne den fungere i en anden farve?

Hvad tænker I ellers om sitet?
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 02:42 #1
Du burde bruge div i stedet for tables.... baggrunds skyggen ser forfærdelig ud... jeg sys oss personligt selv, at hvis der er små billder på en side. skal man kunne klikke på dem og se et stort et... og så burde du definere sidens størrelse til noge fast eller sætte et maximum, for jeg sidder med en 22" skærm og siden bliver lang og kommer til at fylde for lidt.
Avatar billede ripley Nybegynder
22. januar 2008 - 08:48 #2
Tak for input .. jeg har prøvet at lave en hjemmeside med div, men jeg kom simpelthen til kort.
Jeg kunne godt finde ud af at bygge den op grundlæggende, men hver eneste gang jeg skulle lave en lillebitte rettelse var jeg på den, og det var så trættende, at jeg gav op til sidst.

Hvordan ser baggrundsskyggen forfærdelig ud?
Avatar billede ripley Nybegynder
04. februar 2008 - 20:50 #3
i_rawen, lig lige et svar.