Avatar billede stephanwagner Nybegynder
21. januar 2008 - 00:04 Der er 1 løsning

har et lille problem med gallery

Hej jeg har et problem med at denne linie, jeg vil gerne have den til at vise billeder fra kun en bestem ejer feks. test

_______________ Dette står som beskrivelse i gallery_____________
Ekstern billedblok

Brug en PHP blok som vist nedenfor for at inkludere en billedblok i en PHP side udenfor Gallery.

<?php @readfile('http://85.83.66.124/gallery/main.php?g2_view=imageblock.External&g2_blocks=randomImage&g2_show=title'); ?>
g2_blocks     |-separeret liste af: randomImage, recentImage, viewedImage, randomAlbum, recentAlbum, viewedAlbum, dailyImage, weeklyImage, monthlyImage, dailyAlbum, weeklyAlbum, monthlyAlbum, specificItem; standard er randomImage
g2_show *     |-separeret liste af: title, date, views, owner, heading, fullSize; værdien kan også være: none
g2_itemId     Begræns til elementer under albummet med det angivne id; eller det id for det element der skal vises ved 'specificItem' bloktypen
g2_maxSize     Scale images to this maximum size. If used alone Gallery will locate the most-closely-sized image to the specified value - larger images will be scaled down as necessary in your browser. If specified along with g2_show=fullSize the full size image will always be used and scaled down as necessary.
g2_exactSize     Just like g2_maxSize except that it will not substitute an image smaller than the size you request, so you'll get the closest match in size possible. Note that this may use a lot more bandwidth if a much larger image has to be scaled down in your browser.
g2_link     Href for link on image; value of none for no link; default is link to item in the Gallery
g2_linkTarget     Tilføj et "link target" (f.eks. for at åbne links i et andet browservindue)
g2_itemFrame *     Billedramme til brug rundt om billeder
g2_albumFrame *     Billedramme til brug rundt om albummer

Hvis en indstilling markeret med * er udeladt så vil standardværdierne for webstedet blive brugt.
Avatar billede stephanwagner Nybegynder
21. januar 2008 - 00:18 #1
har selv prøvet mig frem og fundet svaret