Avatar billede dr0zie Nybegynder
20. januar 2008 - 19:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lave censur på mpg film

Hej jeg har nogle forskellige film liggende på min computer som jeg gerne vil lave lidt sjov med, fx. vil jeg gerne lave sådan en censur ting på et hoved nogle enkelte steder i filmen. Hvilket program kan man bruge til dette?
20. januar 2008 - 21:20 #1
... bare en tanke: Mon Windows MovieMaker ka' gøre det trix ?
Avatar billede cot Nybegynder
20. januar 2008 - 21:34 #2
Er jeg ret sikker på det ikke kan...
Avatar billede dr0zie Nybegynder
20. januar 2008 - 22:23 #3
Moviemakker kan ikk
Avatar billede scoobs Nybegynder
21. januar 2008 - 10:14 #4
Adobe After Effects er den perfekte partner til kombinationen grafik/video.

Produktet er forholdsvist dyrt, men kan prøves gratis i 30 dage.

http://www.adobe.com/products/aftereffects/