Avatar billede baxos Nybegynder
19. januar 2008 - 14:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Techno sang

Hej eksperter ! :)
Leder efter en sang der vidst hedder Ecstasy og kunsteren skulle gerne begynde med A dog ikke AT&B

Det lyder som der bliver sunget
Ecstasy, Extra noise
men er ikke sikker?
Avatar billede a1a1 Novice
19. januar 2008 - 14:53 #1
der er en del techno sange der er hedder noget med ecstasy ;o)

Kan det evt. være noget sash?
Avatar billede old-faithful Praktikant
19. januar 2008 - 18:37 #2
Nu er jeg ikke den store techno-haj, men kunne det være en nyere udgave af Chimo Bayo - Asi Me Gusta A Mi (ecstasy, ecstano)? I den sang synges der "ecstasy, ecstano, ecstasy, ecstano" osv.

Du kan høre en gammel udgave her: http://www.youtube.com/watch?v=vOIt3jzb2KI
Avatar billede re-flex Nybegynder
21. januar 2008 - 22:32 #3
Det er Anima Ladina - Ecstacy
Avatar billede re-flex Nybegynder
21. januar 2008 - 22:34 #4