Avatar billede the_ziro Nybegynder
18. januar 2008 - 16:57 Der er 4 kommentarer

Monitor og Tv på samme tid..

Hej.
Når jeg sætter mit tv til computeren, skal jeg tage stikket fra min pcskærm ud for at få billede i tvet.

Er der en måde hvorpå man kan køre både tv og pcskærm på samme tid?

Nicki
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2008 - 18:04 #1
Hvis du har installeret drivere til dit skærmkort, så kan du normalt inde i advanceret skærmindstillinger finde et faneblad, hvor du "tænde" for flere skærme af gangen. Når du finder fanebladet, vil du se en side, hvor du har 4 skærmmuligheder, der er der så en form for "tænd"-knap i højre hjørne.
Avatar billede the_ziro Nybegynder
19. januar 2008 - 17:48 #2
Så er der billede på begge skærme, men billedet på tv'et er større end selve tv'ets ramme..
hvordan instiller jeg det efter tv'et så man kan se hele skrivebordet og ikke kun det halve..?

har prøvet at sætte den ned i opløsning 800x600 32bit, men den slår bare over på min oprindelig opløsning jeg bruger på pcskærmen 1152x864 32bit igen...
Har prøvet at sætte den ned til 16bit, men det foresager bare en masse flimmer lignende..

hvad gør jeg? :)

Nicki
Avatar billede killer_bee Nybegynder
21. januar 2008 - 08:57 #3
det hurtigste er (som jeg selv gør) er at sætte din comp skærm til 800*600 og clone TV med skærm. så har du samme billede med de rette proportioner. Men er lidt usikker på om du vil have samme billede på begge eller vil du extende din desktop til TV?+
Avatar billede the_ziro Nybegynder
22. januar 2008 - 06:40 #4
Vil have samme billed på begge skærme, men hvor jeg kører to forskellige opløsninger... er det muligt?

Nicki