Avatar billede mallemukken Nybegynder
18. januar 2008 - 10:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Webbrowser sætte en value i en textfelt på en hjemmeside

er det muligt via webbrowser (inet ms) at sætte en værdi på en hjemmeside

eks.  et felt på hjemmesiden = IdName

også et eller andet ... webbrowser1.putproperty "idname","migselv"
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2008 - 10:52 #1
der er flere måder at gøre dette på, men typisk kan du sætter en OnClick event på en knap i en form som kalder enten et java script eller vbscript

<script language=JavaScript>
function ChangeText()
{
    document.MyForm.MyTextBox.value = "Hello world";
}

<form name=MyForm>
<input type=text name="MyTextBox">
<input type=button onClick="ChangeText()" value='click here'>
</form>
o.s.v
Avatar billede mallemukken Nybegynder
14. februar 2008 - 11:05 #2
Jeg har fået firmaet der hoster hjemmesiden til at lave et javascript der fanger
'teksterne' i url'en,,

Jeg burde have lukket spørgsmålet,, (lille forglemmelse)

du får pointene for deltagelsen (tak)