Avatar billede ette Nybegynder
18. januar 2008 - 08:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Root folder slettet hos Servage!!

Hej
Jeg har lige opdaget at hele min rootmappe er blevet slette hos servage, det er lige sket nu 7:00. Er der andre der oplever det samme? Alt er væk for samtlige domæner jeg har hostet hos dem..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2008 - 08:58 #1
Jeg synes jeg kan konstatere at nogle sites på servage.net virker, mens andre ikke gør. Det ser ikke ud til du er alene ;(
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. januar 2008 - 09:03 #2
Det sker ofte at man høre at folk har mistet en masse data, de forsvinder fra dag til dag :)  Husk altid at have en backup :)
Avatar billede ette Nybegynder
18. januar 2008 - 09:08 #3
Har lige fået denne besked fra servage :-)

We are sorry for the inconvenience cause for this issue. Our system admins are working on this issue and it will get fixed ASAP. Please have a patience.

Kind regards,
Mark, Servage - Support
Servage Hosting

Pyha.. jeg troede lige at jeg skulle til at reetablere alt, håber de skynder sig
Avatar billede ette Nybegynder
18. januar 2008 - 10:10 #4
Så er alt oppe at køre igen.
:-)
Avatar billede ette Nybegynder
18. januar 2008 - 10:10 #5
lukker
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2008 - 10:27 #6
Ja, der er noget der virker nu, som ikke virkede tidligere i dag.