Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2008 - 22:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Form i HTML?

Jeg sidder med følgende formular:

<form method="post" action="mailto:mitnavn@html.dk">
    <input type="text" name="body">
    <input type="submit" value="Send">
</form>

Når jeg tester den på min hjemmeside, så åbner den min mail. jeg har testet den igennem en HTML validator, men den giver ikke nogen fejlmeddelse..

Hvad gør jeg forkert? og skal jeg ændre nogen instillinger??

tak for hjælpen.
Avatar billede Slater Ekspert
15. januar 2008 - 23:27 #1
Hvad er det præcis fejlen er? Den gør da tilsyneladende hvad den skal.
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2008 - 12:39 #2
ok men jeg vil hellere have en form, som der sender fra hjemmeside istedet igennem ens emailprogram...
Avatar billede Slater Ekspert
16. januar 2008 - 14:18 #3
Det er du nødt til at gøre gennem noget server-side, desværre. ASP eller PHP sandsynligvis - det kommer an på hvad dit webhotel understøtter, og om det overhovedet giver dig lov til at sende e-mails.
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2008 - 21:05 #4
ok tak for hjælpen...vil du have point?
Avatar billede Slater Ekspert
16. januar 2008 - 23:27 #5
Nah, behold du dem bare :)
Avatar billede tofferman Nybegynder
16. januar 2008 - 23:32 #6
Søg efter "form-mail" eller "Formmail" hos dit webhotel. Det kan godt lade sig gøre uden scripting.