Avatar billede flizzy43 Nybegynder
14. januar 2008 - 20:50 Der er 4 kommentarer

C5 Løn Efterberegn saldi manglende periode intervaller

Når man efterberegner saldi i C5 løn kommer meddelsen manglende periode interval måneder 040606 - alle perioder under Løn/Tilpasning/Opsætning/perioder er OK - det samme under Generelt/Kartotek/Kalender og igen under Finans/Tilpasning/Perioder - er der en der har et bud på, hvor det ellers kan gå galt...
Avatar billede blacks Mester
14. januar 2008 - 20:53 #1
Det er din periode kvartal der ikke er oprette. Lidt misvisende at den stiger det er måneder det er galt med. Men sådan er det nu en gang.
Avatar billede flizzy43 Nybegynder
14. januar 2008 - 20:58 #2
Hvordan kan kvartalerne have indflydelse på lønnen?? Det forstår jeg ikke helt - jeg har desværre ikke mulighed for at teste før i morgen tidlig, hvor der skal køres løn, jeg mener bare aldrig at jeg har set kvartalerne oprettet i lønnen - hvis de ikke skal benyttes. - Afprøver straks i morgen tidlig
Avatar billede blacks Mester
14. januar 2008 - 21:15 #3
Det er fordi der ligger tælleværker med perioden kvartal, dette kom med DA-Barsel, og derfor skal denne periode være oprettet for at køre en efterberegning.
Avatar billede flizzy43 Nybegynder
15. januar 2008 - 08:56 #4
Du er simpelthen bare dagens mand/Dame i skysovs :-) tak for hjælpen