Avatar billede lookback Nybegynder
11. januar 2008 - 10:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ind Køb til SLI

Jeg har for noget tid siden købt et 8800GTX grafikkort.
Har tænkt mig at Købe i et SLI Motherboard (EVGA 780i)
Hvis jeg skal køre SLI, kan jeg bare købe enu et 8800GTX kort?
Har læse noget om at det kun virker hvis de er 100% ens.
Gælder det Bios og Firmware eller kun model betegnelse (8800GTX).

Hvad med SLI broen, følger den normalt med kortet eller køber man den ved siden af.

Har købt Grafikkortet Brugt og den var ikke med i pakken :(
Avatar billede hottadpole Nybegynder
11. januar 2008 - 10:41 #1
Kortene skal være 100% ens, helt ned til bios og rev nr. Hvor ofte der skiftes bios version er jeg ikke klar over, men du kan da altid købe kortet online, da du så har 14 dg. returret også ved udpakkede varer. Broen følger normalt med til bundkortet, men mon ikke du kan lokke lidt med den lokale hardware pusher. Du skal være klar over, at SLI udvikler enorme mængder varme så du skal have et ordentligt airflow i kabinettet.
Avatar billede lookback Nybegynder
11. januar 2008 - 14:34 #2
Har Antec Nine Hundred kabi og Coolmaster M1000 PSU. også købt sammen med grafikkort brugt. :)

Har ikke købt Bundkort enu da det er i restorder.
Mon ikke Sli broen kommer med der.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
11. januar 2008 - 16:16 #3
Broen kommer garanteret med bundkortet, så bare rolig. Du kan finde producentens hjemmeside og se hvad der er i pakken for at være sikker. Det specifikke kabinet fra Antec kender jeg ikke, men Antec har altid lavet kram.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
24. juli 2009 - 10:25 #4
Her forsøger man at hjælpe efter bedste evne og så ta'r manden selv de udlovede points. Ak ja.