Avatar billede rusticolus Nybegynder
07. januar 2008 - 11:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

program til design af foto-kalender søges

Findes der et gratis program så jeg kan konstruere en kalender med mine egne billeder?
Flere steder på nettet kan jeg bestille en personlig kalender, men jeg ønsker selv at udskrive den, mangler bare er ordentlig opsætning.

vh
07. januar 2008 - 16:17 #1
Avatar billede rusticolus Nybegynder
08. januar 2008 - 14:14 #2
Ok, men jeg havde håbet der var et program, hvor der var nogle flere muligheder. Men send bare et svar.
vh
09. januar 2008 - 13:42 #3
OK!

Tror ikke du finder nogen gratis programmer.