Avatar billede cyber666 Nybegynder
07. januar 2008 - 08:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vidersender Mails

Jeg har 2 mail systemer 2003 og 2007, som kører på tdc exchange server. En af disse sender umotiveret mails, afsted. Jeg kan ikke se disse mails i min sendte mails, men er blevet opmærksom på at jeg modtager returmails om ukendte adresser.

Kan der ligge et eller andet program der sender spam mails ??

Er der en indstilling jeg kan ændre så jeg sikre min pc imod at sende mails, som jeg ikke har bedt om ??
Avatar billede lassebm Nybegynder
07. januar 2008 - 08:54 #1
Du er sikker på det ikke er spam med spoofed email adresser ??
Avatar billede leif Seniormester
07. januar 2008 - 09:35 #2
Som zyphon er inde på, så er det sikkert Spoofed afsender.

Spoofed betyder "fake", dvs. en som har udgivet sig at have din Email adresse, der er ikke så meget du kan gøre ved det andet end at sikre at du har korrekt SPF record på domænet og være glad for de udbydere som kontrollerer SPF.

Jeg har det ca. 2 - 3 gange om året, så bliver det ene domæne jeg har, seriøst brugt til spam, sådan er det.
Avatar billede cyber666 Nybegynder
13. januar 2008 - 07:16 #3
Takker nu skal jeg blot se om jeg kan finde ud af det her point sjov
Avatar billede leif Seniormester
13. januar 2008 - 11:38 #4
Så fortæller du os bare hvem os du mener der skal have point og anmoder os om at ligge et svar.
Avatar billede lassebm Nybegynder
13. januar 2008 - 16:09 #5
jeg smider et svar, så kan du altid afvise......
Avatar billede lassebm Nybegynder
22. januar 2008 - 08:54 #6
?