Avatar billede larsenn Nybegynder
06. januar 2008 - 15:25 Der er 3 kommentarer

Strømstyrring af ps2 indgang og usb indgang

Jeg er igang med at lave en computer som skal kunne scanne fragtbreve med en scanner som læsser stregkoder og omsætter det til bogstaver og samtidig skal der være et trådløst tastatur tilsluttet også, men når begge dele er koblet til på samme tid er det kun det trådløse tastatur der vil virke. men jeg kan se at scanneren er sluttet til. når man så kun tilkobler scaneren virker den fint og når computeren så er startet helt sætter det trådløse tastatur til virk er begge dele på engang. kan man sætte så det først er ps2 indgangen der starter også usben først når ps2 indgangen er startet ???

på forhånd tak
KAsper Larsen
Avatar billede larsenn Nybegynder
08. januar 2008 - 11:55 #1
Kom nu forfaen drenge !
08. januar 2008 - 17:48 #2
Ok, så et forsigtigt forslag, og eneste skud i bøssen :)

har du noget i BIOS der hedder mutible pointing devices?, hvis, så prøv at enable det. + Sætte USB til legazy support. Eller noget der minder om det.
Avatar billede larsenn Nybegynder
17. januar 2008 - 16:20 #3
Desvære det er ikk det der er løsningen!