Avatar billede fiasko Nybegynder
06. januar 2008 - 14:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sidetal på specifikke sider

Hej alle sammen

Jeg skriver da jeg efter flere opgaver på mit studie, nu er blevet træt af at skulle lave forsiden i et seperat dokument, da jeg ikke må have sidetal på denne.

Hvordan kan jeg gøre så sidetallene først starter på "side 2" og det så er side nr 1 der markeres med?

Jeg har Office 2007

På forhånd tak
Avatar billede lakridserne Nybegynder
06. januar 2008 - 15:08 #1
der hvor du laver dine sidetal skal du ind i det avancerede, og sætte markering i at den ikke skal lave sidetal på første side, og dernæst skal du sørge for at den skal starte på side 0 (hvis du sætter den til side 1, viser den side 2 på den side der kommer efter forsiden.

Håber at det kunne hjælpe.

Lakridserne.
Avatar billede fiasko Nybegynder
06. januar 2008 - 15:12 #2
Hmm jamen der kan jeg ikke markere noget med første side. Der står noget om chapters, og noget med hvilket tal der skal startes med. Og den har jeg sat til 0 :)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2008 - 17:08 #3
Avatar billede fiasko Nybegynder
06. januar 2008 - 17:36 #4
Vejmand smid et svar :D Og tark skal du have :D
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2008 - 17:48 #5
Velbekomme, svar kommer her.  :-)