Avatar billede tj_cuper Nybegynder
04. januar 2008 - 08:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oversættelse af asp script til c#

Sidder med et script i asp jeg prøver at oversætte, men kan ikke rigtig finde ud af det, så håber en af jer vil tage et lille kig på koden :)

function levelcheck( sXML )

        // Setting constants
        Set objXML  = Server.CreateObject("Microsoft.XMLDOM")
        objXML.async = False

        // Loading XML file
        objXML.loadXML( sXML )

        for each xRoot in objXML.documentElement.childNodes

            if xRoot.NodeName = "level" then

                IsolatePaymentFees = Array( xRoot.ChildNodes(0).text * 10.25 , _
                                            xRoot.ChildNodes(1).text * 1.25 , _
                                            xRoot.ChildNodes(2).text , _
                                            xRoot.ChildNodes(3).text , _
                                            xRoot.ChildNodes(4).text , _
                                            xRoot.ChildNodes(5).text , _
                                            xRoot.ChildNodes(6).text * 1.25 )

                exit function

            end if

        next

    end function

På forhånd tak.
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. januar 2008 - 11:10 #1
da man ikke ved meget om data osv så et skud i tågen kunne være:

        public static decimal[] LevelCheck(string xmlPath)
        {
            XmlDocument doc = new XmlDocument();
            doc.Load(xmlPath);

            foreach (XmlNode node in doc.DocumentElement.ChildNodes)
            {
                if (node.Name.Equals("level"))
                {
                    decimal[] isolatePaymentFees = new decimal[7];
                    isolatePaymentFees[0] = decimal.Parse(node.ChildNodes[0].Value) * 10.25m;
                    isolatePaymentFees[1] = decimal.Parse(node.ChildNodes[0].Value) * 1.25m;
                    isolatePaymentFees[1] = decimal.Parse(node.ChildNodes[0].Value);
                    isolatePaymentFees[1] = decimal.Parse(node.ChildNodes[0].Value) * 1.25m;
                    return isolatePaymentFees;
                }
            return null;
        }

??
Avatar billede tj_cuper Nybegynder
04. januar 2008 - 11:36 #2
Super takker virker, skulle lige rettet lidt til men ellers var det perfekt.

Så smider du ikke lige et svar :)
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. januar 2008 - 11:50 #3
svar