Avatar billede jannikf Nybegynder
03. januar 2008 - 21:10 Der er 1 løsning

Dynamisk load i SWFobject

Hej alle

Jeg benytter swfobject til at embedde en "film" og vil i den forbindelse meget gerne være i stand til at loade forskellige mapper afhængig af et querystring/værdi fra database. Men hvordan gøres dette i asp?

Som I kan se nedenunder er der en række parametre man kan ændre på. I xmlDataPath har jeg lavet imageData således at den spytter en xml fil ud baseret på den querystring værdi, der findes i folder, men hvordan får jeg indsat en mappe hentet fra f.eks. en database ind i imageData.asp? Værdien kan jeg fint hente ud, men jeg kan ikke sætte den ind i nedenstående.

Det virker fint hvis jeg skriver imageData.asp?folder=mappenavnet,
men hvad nu hvis jeg vil have det dynamisk?

imageData.asp?folder=" & strFolder & " og "...?folder=<%=strFolder%> virker ikke.

    <script type="text/javascript">

        var fo = new SWFObject("viewer.swf", "viewer", "100%", "100%", "7", "#181818");
        fo.addVariable("preloaderColor", "0xffffff");
        fo.addVariable("xmlDataPath", "imageData.asp");
        fo.write("flashcontent");
    </script>
Avatar billede jannikf Nybegynder
03. januar 2008 - 21:16 #1
Ligemeget. Ved ikke hvad der er gået galt for mig.

        fo.addVariable("xmlDataPath", "imageData.asp?folder=<%Response.Write strGallery%>");

Dette virker fint nu.