Avatar billede der Nybegynder
02. januar 2008 - 21:13 Der er 4 kommentarer

Dynamisk menu

Hej

Jeg søger en menu som der er på www.computerworld.dk. I højre side hvor der står
>JOBWORLD
>IT KURSUSGUIDE
>WHITE PAPERS
Men grå og grønne bagrundsfarver. Man kan så vælge den ene som lukker den anden. I "menuen" kan man vise html.

Hvordan kan man lave sådan en ?

På forhånd mange tak
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
02. januar 2008 - 21:21 #1
Hvis du bruger Dreamweaver CS3 er det indbygget - se eksemplet her:
http://labs.adobe.com/technologies/spry/samples/accordion/AccordionSample2.html
Avatar billede der Nybegynder
02. januar 2008 - 21:35 #2
Det gør jeg dessværre ikke...Det ser ellers godt ud. Du kender ikke noget som jeg kan bruge uden dreamW?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
02. januar 2008 - 21:44 #3
Det som Adobe har lavet, er deres version af Ajax, så jeg tror det er den vej du skal søge - kender desværre kun til Adobes version som de kalder Spry.
Avatar billede roenving Novice
04. januar 2008 - 00:54 #4
Skal der være nogensomhelst dynamik i indholdet (kan indholdet i den enkelte menu skifte -- også mens man er på siden ?-)

-- ellers kan du f.eks. kigge på: http://www.eksperten.dk/spm/485556#rid4489881 !-)