Avatar billede cuci987 Nybegynder
02. januar 2008 - 14:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problemmer med gnr 17" lcd 702 fladskærm

hej.

håber har valgt det rigtige kategori.

har lige købt en fladskærm (gnr 17" lcd 702). jeg kan ikke få noget skærmbilled op når jeg starter computeren. skærmen er sat til strøm (lysdioden lyser grønt).jeg har gf 2 grafik kort. skærmen har to indgange (analog og digital). grafikkortet har kun 1 udgang (analog). jeg har testet skærmen hos en ven. den virkede fint (vi har brugt digital indgangen). men hos mig sker der ikke noget. jeg kan heller ikke gå ind i menuen på skærmen når jeg trykker på menu knapen. hvad gør jeg forkert. kan skærmen ikke find ud af hvilket indgang den skal vælge og hvordan skifter jeg selv mellem de 2 indgange. jeg ved mit grafik kort funger (har lånt en 19" fladskærm med kun 1 indgang (analog) og det funger perfekt)håber i kan hjælpe mig. (kan ikke læse fladskærmens brugsanvisningen fordi det på tysk)
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2008 - 05:19 #1
prøv at tjekke opdateringshastigheden for skærmen under egenskaber.... hvis hastigheden står for højt vil du opleve de beskrevne symptomer

højre klik på skrivebordet->egenskaber->fanebladet indstillinger->knappen avanceret
vælg fanebladet skærm og under skærmindstillinger finder du skærmens opdateringshastighed...
Avatar billede cuci987 Nybegynder
03. januar 2008 - 10:27 #2
tak for det hurtige kommentar. jeg vil prøve det. jeg synes bare det er lidt mærkeligt at jeg ikke kan gå ind på skærmens menu. det burde man kunne.
Avatar billede cuci987 Nybegynder
05. januar 2008 - 12:37 #3
lukker tråden. fandt ud af at det var analog indgangen der var defekt.